E- výuka 2020-2021

Anglický jazyk 8.třída skupina Zuzana Klímová

Publikováno: 10.10.2020 Autor(ka): Zuzana Klimova

 

 

8.ročník 22.4.2021 čtvrtek

 Téma: Times and places

Učivo: Spojené Královstí a jeho jednotlivé země a hlavní města, významní panovníci; pohřeb prince Filipa 

Cíl: vyjmenuješ části VB a jednotlivá hlavní města, vyjmenuješ důležité panovníky z historie VB

 Zadání a termíny: Pouze pro nepřipojené -  Zde si udělej kvíz na fakta o Velké Británii. Celý text přelož na straně 40 přelož do školního sešitu a pošli do 14 hodin. 

Domácí úkol: Zítra si povíme o časových pásmech - připrav se na hodinu a udělej si v učebnici cv.3 na straně 41 - namaluj do školního sešitu. Zopakuj si určování hodin zde a otestuj se zde.   Vyfoť a pošli do večera. 

 

8.ročník 19.4.2021 pondělí 

 Téma: Times and places

Učivo: Spojené Královstí a jeho jednotlivé země a hlavní města

Cíl: vyjmenuješ části VB a jednotlivá hlavní města

 Zadání a termíny: Pouze pro nepřipojené - zde si zkontroluj domácí úkol - 40/1. Celý text přelož do školního sešitu a pošli do 14 hodin. 

Domácí úkol: Do školního sešitu si namaluj mapku Velké Británie, označ jednotlivé země a jejich hlavní města. Ke každé zemi namaluj vlastní vlajku. Pošli do středečního večera. 

 

 

 

8.ročník 16.4.2021 čtvrtek 

 Téma: Times and places

Učivo: gramatika a slovní zásoba z Unit 3 - opakovací test unit 3 

Cíl: ověřuješ si své znalosti,procvičuješ používání minulých časů 

 Zadání a termíny: Zde vypracuj opakovací test. Bude spuštěn od 12.45 - 13.30. 

Domácí úkol: Přečti si text o Velké Británii na straně 40. Do školního sešitu zodpověz otázky ve cv.1 a pošli do nedělního večera. 

 

 

8.ročník 15.4.2021 čtvrtek 

 Téma: Times and places

Učivo: gramatika a slovní zásoba z Unit 3 

Cíl: ověřuješ si své znalosti,procvičuješ používání minulých časů 

 Zadání a termíny: Pouze pro nepřipojené - zde si zkontroluj domácí úkol. Opakuj si - projdi si celou 3.unit. Zítra si napíšeme opakovací test. 

Domácí úkol: Zde a zde si procvičuj minulé časy. Odešli na můj email do večera. 

 

 

 

8.ročník 12.4.2021 pondělí

 Téma: Times and places

Učivo: gramatika a slovní zásoba z Unit 3 

Cíl: ověřuješ si své znalosti,procvičuješ používání minulých časů 

 Zadání a termíny:  Zde si pečlivě zkontroluj domácí úkol stranu 32 v pracovním sešitě. Vypracuj druhou stránku - stranu 33. Vše vyfoť i opravenou první stránku a pošli do 14 hodin. Budu známkovat, nechci vidět žádnou chybu na první stránce. Opravené chyby můžeš zvýraznit červenou například. 

 

 

 

8.ročník 9.4.2021 pátek  

 Téma: Times and places

Učivo: Unit 3 D Virtual Soap

Cíl: používáš sloveso look (vypadat) a sound (znít) k vyjádření svého  názoru - jak někdo/něco vypadá a jak zní informace :-)

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené!!!! Zde si zahraj Kahoot, kde si procvičíš slovesa look, sound, feel. Zde si zkontroluj domácí úkol z učebnice 39/b. Do školního sešitu vypracuj cv.42/2, 3, vyfoť a pošli do 14 hodin na školní email. Zde si zkontroluj domácí úkol. 

Domácí úkol pro všechny: Začni si opakovat třetí lekci, pečlivě si připrav stranu 32 v pracovním sešitě. Vyfoť a pošli na zuzana.klimova@zsbreznice.cz do 20h v neděli. Opakuj si minulé časy zábavně zdezde. 

 

 

 

 

8.ročník 8.4.2021 čtvrtek 

 Téma: Times and places

Učivo: Unit 3 D Virtual Soap

Cíl: používáš sloveso look (vypadat) a sound (znít) k vyjádření svého  názoru

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené!!!!  Zde si opiš poznámky. A vypracuj domácí úkol. 

Domácí úkol pro všechny: V učebnici strana 39cv.5b - opiš všech osm vět a napiš reakci pomocí sloves look and sound, jako vidíš v příkladu. zuzana.klimova@zsbreznice.cz do 20h. 

 

 

8.ročník 29.3.2021 pondělí

 Téma: Times and places

Učivo: Unit 3 D Virtual Soap

Cíl: použiješ fráze z příběhu v krátkých rozhovorech, pracuješ v breakout rooms, použiješ slovesa look, sound a přídavného jména k vyjádření svého názoru (On vypadá..To zní...)

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené!!!!  Zde si zkontroluj domácí úkol. V učebnici vytvoř krátké rozhovory strana 39/4b. Zde si opiš poznámky. (Úkol a poznámky zveřejním po hodině.) Pošli do večera. 

Domácí úkol pro všechny: Dodělej si pracovní sešit 3D stranu 31. Přes Velikonoce si hlavně odpočiň a trochu si opakuj slovíčka a gramatiku, po Velikonocích budeme psát opakovací test. 

Zde si pro zábavu udělej velikonoční kvíz. 

 

 

 

8.ročník 26.3.2021 pátek 

 Téma: Times and places

Učivo: Unit 3 D Virtual Soap

Cíl: přeložíš fráze z příběhu, použiješ je v krátkých rozhovorech 

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené!!!!  Zde si zkus procvičit přítomné časy. V učebnici strana 39 vypracuj cvičení 4 a - fráze opiš do školního sešitu a volně přelož. Ve 4b sestav krátké rozhovory - k A vždy přiřaď B. Vše vyfoť a pošli do 14h. 

Domácí úkol pro všechny: Pracovní sešit strana 30/2 pošli do nedělního večera. 

 

 

8.ročník 25.3.2021 čtvrtek 

 Téma: Times and places

Učivo: Unit 3 D Virtual Soap

Cíl: rozumíš příběhu, odpovídáš na otázky, rozumíš nové slovní zásobě

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené!!!!   Pročti si příběh na straně 38 a vypracuj cv.2/39. Pošli do 14 hodin. 

Domácí úkol pro všechny: Pracovní sešit strana 30/1 pošli do 20h.

 

 

8.ročník 22.3.2021 pondělí  

 Téma: Times and places

Učivo: housing, the murder of John Ross

Cíl: ověřiš si své poslechové schopnosti a také si zahraješ hru, kde použiješ slovní zásobu k bydlení

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené!!!!   Zde si udělej testík - poslech je zde. Budeme hrát hru zde, aktuální odkaz pošlu do chatu :-). Zde si zkontroluj domácí úkol (výsledky zveřejním po hodině). 

Domácí úkol pro všechny: Udělej si svého avatara zde. 

 

 

8.ročník 19.3.2021 pátek 

 Téma: Times and places

Učivo: krádež šperků 

Cíl: procvičíš si použití minulých časů (prostý a průběhový) v kontextu, pojmenuješ místnosti v domě a vybavení jednotlivých místností 

 Zadání a termíny:  Zde si udělej poslech na známku - pracovní list zde. V učebnici strana 37 udělej cv.7b, c - namaluj plánek domu a označ tam všechny podezřelé. O každém napiš alespoň dvě věty - co dělali,když se šperky ztratily a co udělali následovně. Nakonec napiš, kdo šperky opravdu ukradl. Pošli do 14h. 

Domácí úkol pro všechny: Pracovní sešit strana 29, pošli do nedělního večera. 

 

Dnes není hodina online 

8.ročník 18.3.2021  čtvrtek 

 Téma: Times and places

Učivo: krádež šperků 

Cíl: procvičíš si použití minulých časů (prostý a průběhový) v kontextu, pojmenuješ místnosti v domě a vybavení jednotlivých místností 

 Zadání a termíny:  Zde si zkontroluj domácí úkol z pracovního sešitu. Poslechni si ještě jednou rozřešení vraždy z pondělka, zítra si to zkusíš na známky. V učebnici si přečti na straně 37 cv 7. Celý příběh přelož do školního sešitu, vyfoť a pošli. Zítra s ním budeme pracovat. Nauč se slovíčka z pracovního sešitu viz zde kontrola. 

Domácí úkol pro všechny: Procvičuj si minulé časy zde. Procvič si vybavení domu zde. 

 

8.ročník 15.3.2021  pondělí  

 Téma: Times and places

Učivo: vražda v knihovně - kriminální příběh, práce s minulými časy pokračování č. 2

Cíl: procvičíš si použití minulých časů (prostý a průběhový) v kontextu, pojmenuješ místnosti v domě a vybavení jednotlivých místností 

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené -  zde si poslechni rozhovory Smart Aleca a jednotlivých podezřelých - udělej si poznámky jako ve cv.4b strana 37. Už víš, kdo zabil Johna Rosse? Hlasuj zde.

Domácí úkol pro všechny: Pracovní sešit strana 28. Zde si znovu poslechni rozřešení vraždy. Jak to pachatel udělal? Pošli do středečního večera. 

 

8.ročník 12.3.2021  pátek 

 Téma: Times and places

Učivo: vražda v knihovně - kriminální příběh, práce s minulými časy pokračování 

Cíl: procvičíš si použití minulých časů (prostý a průběhový) v kontextu

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené -  zde si napiš testík. V učebnici si znovu  přečti příběh na straně 36 a do školního sešitu ho deseti větami volně přelož. Pošli do 14 h. 

Domácí úkol pro všechny: Přečti si několikrát příběho o vraždě str. 36, abys ho uměl/a přeložit. Napiš mi, kdo si myslíš, že zabil Johna Rosse. Např: I think that the butler killed John Ross, because he didn´t like him. Pošli do nedělního večera.

 

 

 

 

8.ročník 11.3.2021  čtvrtek 

 Téma: Times and places

Učivo: vražda v knihovně - kriminální příběh, práce s minulými časy 

Cíl: procvičíš si použití minulých časů (prostý a průběhový) v kontextu

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené -  zde si napiš testík. V učebnici si přečti příběh na straně 36 a do školního sešitu vypracuj cv.1. Pošli do 14 h. 

Domácí úkol pro všechny: procviš si minulé časy.

 

 

8.ročník 8.3.2021  pondělí

 Téma: Times and places

Učivo: minulé časy, použití spojek WHEN a WHILE

Cíl: procvičíš si použití minulých časů (prostý a průběhový) v kontextu

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené -  zde si zkontroluj domácí úkol. Vrať se znovu k příběhu v učebnici strana 34 a vypracuj cv. 3. Vyfoť a pošli do 14h.

Zde si vyzkoušej Gather Town.

Domácí úkol pro všechny: Zahraj si Kahooty na minulé časy. Zde a zde. Ve čtvrtek si vyzkoušíš maličký testík.

 

 

8.ročník 5.3.2021  pátek 

 

Téma: Times and places

Učivo: minulé časy, použití spojek WHEN a WHILE

Cíl: procvičíš si použití minulých časů (prostý a průběhový) v kontextu

 Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené -  zde si opiš poznámky. Procvič si použití when while zde.

Domácí úkol pro všechny: Pracovní sešit 27/5 pošli do nedělního večera. 

 

 

8.ročník 4.3.2021  čtvrtek 

Téma: Times and places

Učivo: minulý průběhový čas a minulý prostý čas  - přerušená činnost jinou událostí 

Cíl: popíšeš probíhající činnost v minulosti pomocí minulého průběhového času, který byl přerušen jinou akcí v minulém prostém čase

 

Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené - zde si zkontroluj domácí úkol. V učebnici strana 35 si doplň cv.5. Opiš jej celé i se správnými tvary sloves (minulý prostý čas, minulý průběhový čas.) Zde si ještě minulé časy nastuduj a procvič zde

Domácí úkol pro všechny: Zde si procvič minulé časy. Odpověď pošli na můj email. 

 

 

8.ročník 1.3.2021  pondělí 

Téma: Times and places

Učivo: minulý průběhový čas a minulý prostý čas  - přerušená činnost jinou událostí 

Cíl: popíšeš probíhající činnost v minulosti pomocí minulého průběhového času, který byl přerušen jinou akcí v minulém prostém čase

 

Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené - zde si opiš poznámky. Zde si zkontroluj stranu 26 z pracovního sešitu. Zde si zahraj Kahoot a procvič si minulý průběhový čas. 

Domácí úkol pro všechny: Pracovní sešit strana 27/4 - pošli do středečního večera. 

 

8.ročník 26.2.2021pátek 

Téma: Times and places

Učivo: minulý průběhový čas

Cíl: převyprávíš příběh Unit 3 B, používáš minulý průběhový čas k popsání probíhajícího děje v minulosti přerušeného jednorázovou událostí 

Zadání a termíny:  Pouze pro nepřipojené - zde si udělej testík.

Domácí úkol pro všechny: Pracovní sešit strana 26 celá. Pošli do nedělního večera. 

 

 

Dnes není online hodina

8.ročník 25.2.2021 čtvrtek 

Téma: Times and places

Učivo: minulý průběhový čas

Cíl: pojmenuješ základní slovní zásobu týkající se přírodních katastrof, rozumíš příběhu, převyprávíš příběh o povodni

Zadání a termíny:  V učebnici si udělej cv. 1, 2 na straně 34 a pošli do 14 hodin. 

 

 

8.ročník 22.2.2021 pondělí 

Téma: Times and places

Učivo: minulý průběhový čas

Cíl: správně tvoříš minulý průběhový čas z dynamických sloves k popsání minulého probíhajícího děje, tvoříš otázku (Was/Were you/he/she doing something?)

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - Zde si zkontroluj domácí úkol. V učebnici vytvoř otázky na straně 33/6 a krátce odpověz dle cv.2  Pošli do 14h. 

Domácí úkol pro všechny: V učebnici na straně 33 ve cv.3 přiřaď ke slovesům podstatná jména (A+B). Vytvoř o sobě věty, kdy jsi jednotlivé věci dělal. Například: I was brushing my teeth at 7 o´clock this morning. Pošli do čtvrteční hodiny.

 

8.ročník 19.2.2021

Téma: Times and places

Učivo: minulý průběhový čas

Cíl: správně tvoříš minulý průběhový čas z dynamických sloves k popsání minulého probíhajícího děje 

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - V učebnici strana 33 vypracuj cvičení 6 a 7 písemně do školního sešitu. Pošli do 14h. 

Domácí úkol pro všechny: Pracovní sešit strana 25. Pošli do nedělního večera.

 

 

8.ročník 18.2.2021

Téma: Times and places

Učivo: minulý průběhový čas

Cíl: správně tvoříš minulý průběhový čas z dynamických sloves k vyjádření děje probíhajícího v minulosti 

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - zde si opiš poznámky. V učebnici si udělej cv. 2 - ke každému písmenku dopiš chybějící čas plus číslo příslušného obrázku - poslech máš tady. Pošli do 14h. 

Domácí úkol pro všechny: Zde si pusť video a udělej stranu 24 v pracovním sešitě. Pošli do páteční hodiny.

 

8.ročník 15.2.2021

Téma: My future 

Učivo: Opakovací test Unit 2

Cíl: ověříš si své znalosti 

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - zde si vypracuj test. Není otevřený - pro žáky bude spuštěn mezi 13-13.30 v pondělí 15.2. Až ho budeš chtít udělat, napiš mi email a test spustím.

Domácí úkol pro všechny: Zde si procvič slovíčka z Unit 2. Zahraj si variantu Match. Jaký máš výsledek?

8.ročník 5.2.2021

Téma: My future 

Učivo: mock test Unit 2

Cíl: vracíš se k probrané látce v Unit 2 - budoucí časy, slovní zásoba

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - zde si zkontroluj stranu 30. 

Domácí úkol na prázdniny: :-) NIC, jen si PROBOHA projdi učivo z 2.unit, ať jsi po prázdninách hvězda. To znamená - slovíčka 2A-D plus pracovní sešit všechna cvičení - může tam být jakékoliv. Plus tady si zakahootuj.

 

 

8.ročník 4.2.2021

Téma: My future 

Učivo: budoucí časy will/going to, opakování učiva z 2.unit, příprava na opakovací test

Cíl: používáš will a going to, rozlišuješ plánovanou a neplánovanou budoucnost

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - zde si zkontroluj domácí úkol. Zde si vyzkoušej testík. V učebnici vypracuj stranu 30 do školního sešitu a pošli do 14h. 

 

 

 

8.ročník 1.2.2021

Téma: My future 

Učivo: budoucí časy will/going to 

Cíl: používáš will a going to, rozlišuješ plánovanou a neplánovanou budoucnost

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - zde si zkontroluj domácí úkol. 

Domácí úkol pro všechny: Dodělej si Unit 2 v pracovním sešitě. Na odkazech si procvič will a going to. Nic neposílej.

Odkaz 1

Odkaz 2

Odkaz 3

 

 

 

8.ročník 28.1.2021

Téma: My future 

Učivo: budoucí časy will/going to 

Cíl: používáš will a going to, rozlišuješ plánovanou a neplánovanou budoucnost

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - vypracuj stranu 30 (učebnice) do školního sešitu. Zde si zkontroluj domácí úkol. 

Domácí úkol pro všechny: Do nedělního večera si vypracuj stranu 23 v pracovním sešitě. Nezapomeň poslat. 

 

 

Dnes bude online hodina zkrácená, úkoly jsou níže.

8.ročník 25.1.2021

Téma: My future 

Učivo: will pro vyjádření nabídky

Cíl: používáš will k nabídce pomoci

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - zde si zkontroluj str.50 v prac.sešitu.

Domácí úkol pro všechny: Zde si opiš poznámky do školního sešitu. Vypracuj stranu 21 v prac.sešitě. Pošli do 14h.

 

 

 

8.ročník 22.1.2021

Téma: My future 

Učivo: will pro vyjádření nabídky

Cíl: používáš will k nabídce pomoci

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - zde jsou vypsané fráze a jejich překlad. Napiš si větičky ze cv.3 c/strana 27 a zkus ke každé větě napsat jednu z frází. Potom si opiš rozhovor ve cv. 5a - will se používá, když nabízíš svou pomoc. Podívej se na obrázky v 5b a napiš, jak kamarádi nabízejí svou pomoc při organizování večírku - např. 1. I´ll do the shopping. Vše v  učebnici. Pošli do 14h. 

Domácí úkol pro všechny: Pracovní sešit strana 20. Pošli do nedělního večera. 

 

 

8.ročník 21.1.2021

Téma: My future 

Učivo: will pro vyjádření nabídky

Cíl: rozumíš příběhu, používáš will pro okamžité rozhodnutí 

Zadání a termíny: projdi si příběh na straně 26 v učebnici, a vypracuj do školního sešitu cv.2 - piš celé věty a přelož je do čj. Pošli do 14h. 

Domácí úkol pro všechny: V učebnici zkus spojit fráze ve cv. 3/ 27. Zkus si každou frázi přeložit. Neposílej, v pátek projdeme.

 

 

 

8.ročník 18.1.2021

Téma: My future 

Učivo: will pro předvídání budoucnosti; místní předložky 

Cíl: pracuješ s poslechem 

Zadání a termíny: pro nepřipojené -zde si vyzkoušej testík. A zde si pusť poslech z učebnice strana 25. Doplň tabulku ve cvičení 5b - co lidé říkají, že se stane a nestane? Pošli do 14h na Whatssup. 

Domácí úkol pro všechny: pracovní sešit strana 22/1, neposílej.

8.ročník 15.1.2021

Téma: My future 

Učivo: will pro předvídání budoucnosti; místní předložky 

Cíl: mluvíš o své budoucnosti, používáš správně předložky in/on/at 

Zadání a termíny: zopakuj si slovní zásobu z pracovního sešitu strana 18 (předložky, slovíčka). V pondělí tě čeká opakování.

 

 

8.ročník 14.1.2021

Téma: My future 

Učivo: will pro předvídání budoucnosti; místní předložky 

Cíl: mluvíš o své budoucnosti, používáš správně předložky in/on/at 

Zadání a termíny: pro  nepřipojené - zde si zkontroluj stranu  19. V učebnici si 25/3a, b do školního sešitu, vyfoť a do 14h pošli. 

Domácí úkol pro všechny: Běž se zabobovat :-) a pořádně si vyčisti hlavu od počítače. 

 

 

POZOR - DNES NENÍ ONLINE HODINA!!! MÁM ONLINE ŠKOLENÍ CELÝ DEN :-)

8.ročník 11.1.2021

Téma: My future 

Učivo: will pro předvídání budoucnosti 

Cíl: mluvíš o své budoucnosti

Zadání a termíny: zde si zkontroluj stranu 18 i předchozí strany (od začátku 2.unit). Zde si opiš poznámky a následně vypracuj stranu 19. Vyfoť a pošli do 14 h na Whatssup. (šk.sešit i pracovní sešit).

 

8.ročník 8.1.2021

Téma: My future 

Učivo: will pro předvídání budoucnosti 

Cíl: mluvíš o své budoucnosti

Zadání a termíny: V učebnici si udělej test na straně 24, kde budeš odpovídat na otázky o své budoucnosti - co si myslíš, že bude. Do školního sešitu napiš své odpovědi např. 1. I will live in a big city. Vyfoť a pošli do 14hodin. Udělej si slovíčka z kapitolky 2C v pracovním sešitě strana 75. Za domácí úkol si udělej stranu 18 v pracovním sešitě. (To neposílej, zkontrolujeme v pondělí)

 

 

8.ročník 7.1.2021

Téma: Will pro okamžitá rozhodnutí

Učivo: will pro okamžitá rozhodnutí, slovní zásoba z příběhu

Cíl: použiješ will v reakci na žádost, nabídku

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - v učebnici strana 23 vypracuj do školního sešitu cv. 4,5 a pošli do 14h na Whatssup.

Domácí úkol pro všechny - podívej se, jestli mám vypracovanou stranu 16 a 17. V pátek si odpovědi projdeme.

 

 

8.ročník 4.1.2021

Téma:  Detective of the year Unit 2 B

Učivo: will pro okamžitá rozhodnutí, slovní zásoba z příběhu

Cíl: rozumíš příběhu, odpovídáš na otázky 

Zadání a termíny: Pro nepřipojené - projdi si slovíčka z 2B v pracovním sešitě, v učebnici si přečti příběh na straně 22 a do školního sešitu vypracuj cv.2 na straně 23. Vše vyfoť a pošli do 14h na Whatssup.

Domácí úkol pro všechny - je stejný jako úkol pro nepřipojené - výsledky mi neposílej, zkontrolujeme příště. 

 

 

10.12. 8.ročník

Téma: The future

Učivo: budoucí prostý čas - will

Cíl: vytvoříš otázku s will

Zadání: Na zítra si připrav cvičení 5 na straně 15. Zde se podívej na tvoření budoucího času - přečti si celý článek.

 

7.12. 8.ročník

Téma: The future

Učivo: budoucí prostý čas - will

Cíl: popíšeš prostou budoucnost za použití slovesa will a won´t

Zadání: Zde si opiš poznámky a vypracuj v pracovním sešitě stranu 14 a 15/4. Nic neposílejte, zkontrolujeme ve čtvrtek.

 

 

 

8.ročník 27.11.

Téma: Revision 

Učivo: Opakovací test U 1

Cíl:ověříš si své schopnosti a dovednosti

Zadání: zde si stáhni test, vyplň a pošli na můj školní email do 14 h.

 

 8.ročník 26.11.

Téma: Families

Učivo: Opakování Unit 1

Cíl:procvičíš minulý prostý čas, pracuješ s poslechem

Zadání: pro nepřipojené - na zítra si projdi celou Unit 1 - napíšeš si opakovací testík

 

 

8.ročník 23.11.

Téma: Families

Učivo: Opakování Unit 1

Cíl:procvičíš minulý prostý čas, pracuješ s poslechem

Zadání: pro nepřipojené - zde je řešení strany 13 z učebnice. Domácí úkol pro všechny - přečti si článek a vypracuj cv.1 na straně 16 v učebnici. Celé věty označené T, F, DS(doesn´t say - v článku se nepíše) pošli do středy 18h na whatssup. 

8.ročník 20.11.

Téma: Families

Učivo: text o životě a podobě britských rodin

Cíl/výstup: pracuješ s textem, čteš správně a vyhledáváš informace

Zadání a úkoly: pro nepřipojené - přečti si v učebnici stranu 16 a vypracuj cvičení 1 - pošli na Whatssup do 14 hodin.  Zde si opiš poznámky a vyppracuj cv.5 na straně 9 a pošli na whatssup.

Domácí úkol na víkend není.

 

8.ročník  19.11. 

Téma: My life   

Učivo: opakování učiva Unit 1  

Cíl/výstup: ověříš si své dovednosti - přítomný a minulý čas  

Zadání a úkoly: pro nepřipojené - zde je vysvětlená spojka so/because - text si opiš do školního sešitu a vypracuj v prac.sešitě str.9/5, dále se připravuj na opakovací test na straně 12 - také vyfoť a pošli vše do 14h. Úkol pro všechny - zde si procviš so a because a dodělej stranu 12 v pracovním sešitě - výsledky neposílej, zkontrolujeme zítra.

Podpora, pomoc, konzultace: 

-můžeš mi napsat na Whatssup/školní email do 16h 

 

8.ročník  16.11. 

Hodina bude výjimečně offline - nepřipojujte se, v čase výuky vypracujte úkoly  

Téma: My life   

Učivo: opakování učiva Unit 1  

Cíl/výstup: ověříš si své dovednosti - přítomný a minulý čas  

Zadání a úkoly: v učebnici na straně 18 si udělej cv.1 a 2 písemně do školního sešitu (vše vypiš - žádné jednoslovné odpovědi!!!)a připrav si do školního sešitu tabulku na stejné straně cv. 4 (budeme příště pracovat s poslechem), práci vyfoť a pošli na Whatssup do 14 h., dobrovolný úkol - připrav si vysvětlení rozdílu mezi slovy SO a BECAUSE.

Podpora, pomoc, konzultace: 

-můžeš mi napsat na Whatssup/školní email do 16h 

 

 

13.11. 8.ročník 

Téma: My life  

Učivo: slovesa vyjadřující oblibu, ing- tvar slovesa – gerundium ve funkci podmětu/předmětu 

Cíl/výstup: zopakuješ si slovesa vyjadřující oblibu a neoblibu 

Zadání a úkoly: pro nepřipojené - vypracuj stranu 11 v pracovním sešitě  a zde si opiš poznámkya pošli do 14h

 

 

 12.11.  8.ročník 

Téma: My life  

Učivo: představení kamaráda 

Cíl/výstup: představíš nového kamaráda, zopakuješ si slovesa vyjadřující oblibu a neoblibu 

Zadání a úkoly: pro nepřipojené - zde jsou poznámky - opiš do sešitu; vypracuj cv 4 a 6b/strana 15 (zde vypiš alespoň 5 krátkých rozhovorů dle cvičení 6b do sešitu, používej činnosti ve cv.6a) obojí pošli do 14h, domácí úkol pro všechny - pracovní sešit strana 11, nefotit, zkontrolujeme v pátek 

Podpora, pomoc, konzultace: můžeš mi napsat na Whatssup/školní email do 16h 

 

 

9.11. 8.ročník 

Téma: Práce s příběhem; pozvání kamaráda  

Učivo: pozvánky   

Cíl/výstup: pozveš kamaráda na společnou akci  

Zadání a úkoly: pro nepřipojené - zde je řešení domácího úkolu 15/2 a poznámky z hodiny; domácí úkol pro všechny - pracovní sešit strana 10 celá - pošli do středy do 18h na whatssup. 

Konzultace: můžeš mi napsat na Whatssup/školní email do 16h 

 

 

6.11. 8.ročník 

Téma:  Práce s příběhem Unit 1D 

Učivo: nová slovní zásoba  

Cíl: rozumíš příběhu, rozumíš jednoduchým frázím  

Zadání a úkoly: Pposlechni si příběh zde – v učebnici strana 14 a vypracuj cvičení 2 na straně 15, testík pro nepřipojené                                               

5.11. 8.ročník 

Téma:  Rodina, přivlastňovací pád 

Učivo: členové rodiny, popis rodinných vztahů 

Cíl: pojmenuješ členy rodiny základní i široké, vyjádříš příbuzenské vztahy za použití přivlastňovacího pádu 

Zadání a úkoly: Pro nepřipojené vypracuj cvičení 4 na straně 13  a pošli ji do 14 hodin 

8.ročník 2.11. 

Téma: Rodina 

Učivo: slovní zásoba týkající se rodiny, přivlastňovací pád 

Cíl: umíš popsat rodinné vztahy za použití nové slovní zásoby 

Zadání: přečti si na straně 12 cvičení 2 (krátké články) a vypracuj cvičení 3 na straně 13. Pošli do 14h. 

 

 

Online hodiny v týdnu 2.11.- 6.11.

Online hodiny probíhají v době běžné výuky ve škole - to je tedy v pondělí v 12.45, ve čtvrtek v 11.50 a v pátek  v 12.45. Odkaz zde  a v kalendáři Teams.

 

 

23.10.

22.10.

8.ročník 

Téma: Přídavná jména k hodnocení zážitku 

Učivo: minulý čas - popis víkendu a jeho zhodnocení za použití přídavných jmen – brilliant, not bad, terrible, a bit boring  

Cíl: umíš popsat svůj víkend a zhodnotit ho pomocí přídavných jmen, umíš si povídat o víkendu se svým kamarádem 

Zadání: dodělej pracovní list z úterý a pošli na email   

 

19.10. 8.ročník  

Téma:  Vypravování o víkendu 
Učivo: otázky s did a tázacím zájmenem - wherewhathow 

Cíl/výstup: umíš se zeptat na víkend a víkend popsat a zhodnotit (It was brilliant, not bad, a bit boring) 

Zadání a úkoly, termíny: vypracuj pracovní list zde a pošli na můj email (finish – send my answers to my teacher)  
Výsledky a řešení: zde je řešení pracovního sešitu strana 6 – zkontrolujte si to sami 

16. 10. 8.ročník 

Téma: Past Simple questions 

Učivo: tvoření otázek se slovesem být a plnovýznamnovým slovesem, tázací zájmena 

Cíl/výstup: správně se zeptáš na chybějící informaci 

Zadání a úkoly: pracovní sešit strana 6 do příští online hodiny, nic neposíláte; kahoot.it Game PIN: 04854582

Řešení: pracovní sešit strana 7 zde 

15.10.

Téma: Otázka v minulém prostém čase 
Učivo: was/were plus otázka s pomocným slovesem did 
Cíl/výstup: vytvoříš otázku pro informaci v minulém prostém čase  
Zadání a ukoly, termíny: poznámky + domácí úkol na 16.10. pracovní sešit 7/4,5 plus poslat Harryho Pottera z minula :-)
Tipy: odkazy, návody: minulý čas zde, otázka v minulém čase zde 
Podpora a konzultace: telefonicky do 16 h každý den

12.10.

Téma:       Příběh A surprise for Smart Alec!

Učivo:      nová slovní zásoba 1 B (pracovní sešit str.74)

Cíl/výstup: - rozumíš příběhu, poznáváš nová slovíčka, doplníš věty dle příběhu

Zadání a úkoly, termíny:

- znovu přečíst příběh a vypracovat věty v učebnici 11/2 (řešení zde: clock, Paris, flu, arrested, son, party, repair

-vypracovat si tady online cvičení zde - odpovědi mě na zuzana.klimova@zsbreznice.cz - kliknete na Finish a pak pravé okýnko, vypracujte prosím do středy 14.10. do 20 h.

 

 

10.10. Milé děti, v pondělí 12.10. se připojte k hodině přes Teams - poslala jsem vám pozvánku, odkaz je raději ještě jednou zde. Hodina bude na stejném odkazu i ve čt a pá (15.10. a 16.10.)